torstaina, maaliskuuta 09, 2006

Nyt mulle on tullut joku ihme kyllästymisen tunne siihen turkoosiin Cozyn sovellukseesn. Tai siis kiva huivintekele, mut se vaatii jotenkin tälläseltä blondilta, kuin minä liikaa keskittymistä.

Jos yritän neuloa sitä, ja samaan aikaan katsoa telkkaria, tai jutella jonkun kans, niin pieleen menee. Mun täytyy voida sitä neuloessani hokea itselleni -onneksi äänettömästi- "kierrä, oikea, nosta, 2 yhteen..." Olenko mä vähän omituinen? Vai onko tää vaan harjoituksen puutetta?

Kyseinen tekele on vasta alle puolivälin, ja aion laittaa sen harteilleni parin viikon kuluttua. No, 2 viikkoa on pitkä aika, et kyl sen hyvin ehtii valmiiksi saada, kunhan keskittyy siihen, eikä ala haikailemaan uusia juttuja, kuten tätä:



Kuva: Kauneimmat käsityöt 2/2006

Ostin ekaa kertaa elämässäni Kauneimmat käsityöt-lehden, ja totesin ihan kelpo lehdeksi. Siinä kun keskitytään neulomiseen/virkkaamiseen, eikä tarvi ostaa turhia (siis mulle turhia) ompeluohjeita. Kuvatekstitkin on siedettäviä lukea, eikä keksimällä keksittyjä lässytyksiä.

Joka tapauksessa, jo ennenkuin ostin tuota lehteä, olin ajatellut tehdä jotain mohairista kevääksi ja tää iiihana vaaleanpunainen(suosikkivärini) bolero on just sitä mitä oon ajatellut!!

Ai niin, totesin muuten tuosta turkoosista kuvasta, että näköjään olen ottanut sen kuvan nurinpäin olevasta huivintekeleestä... Voi mun sähläilyitä... Kunhan se valmistuu, yritän olla tarkkaavaisempi kuvailuissani...

1 kommentti:

mursuliina kirjoitti...

kyllä se pitsineule siitä alkaa sujumaan. tahtoo olla vähän sellaista puuhaa, ettei siinä samalla voi keskittyä kovinkaan moneen asiaan :) mäkin aina neulon ja LEIKIN katsovani telkkaa.