sunnuntaina, maaliskuuta 19, 2006


Tässä on vihdoinkin valmis-kuva turkoosista huvistani. Erottuu aikas kivasti nuo kuviot mun mielestäni. Olen tyytyväinen.

Kävin muuten Akateemisessa joku päivä loppuviikosta, ja kuinkas kävikään, sielläkin pääsi neulomaan! Puikoilla oli Harry Potter -kaulaliina, joten mun tietysti piti neuloa kerros. Edellinen neuloja oli tiputellut varmaan puolet silmukoista, joten mun täytyi samalla paikkailla vähän hänen tekemisiään...

Neulerintamalla on kyllä mun osaltani ollut hieman hiljaista. Sormikkaiden edistyminen on alkuinnostuksen jälkeen ollut melkoisen hidasta, muutaman kerroksen neuloin eilen ja toka sormikas on sormien aloituskohdassa.

Meillä on nyt kaksi aktiivista kissaneitiä hoidossa, joten neuleiden suhteen pitää olla huolellinen eikä jättää lankakeriä pitkin poikin. Mäkin olen tottunut vaan jättämään kaikki keskeneräiset tekeleet odottamaan sohvan viereen koriin tai lattialle, mut nyt ei onnistu. Tai oikeastaan en edes halua kokeilla, mitä yön aikana tapahtuisi vaikkapa puolivälissä olevalle palmikkosormikkaalle, hui!

Eilen käytiin hiihtämässä -ilman säärystimiä- ja on pakko todeta, että Kaupin ladut ei sovi aloittelijalle! Siis apua mitä mäkiä! Pakko oli kaatua eräässäkin alamäessä, kun vauhti vaan kiihtyi, enkä ollut lainkaan varma, selviänkö edessä olevasta mutkasta, vai päädynkö päin edessäolevaa kuusta! Huhhuh, suuntaan seuraavaksi jäälle hiihtämään, en halua enää joutua yhteenkään valtavaan ylä- saati alamäkeen!

Näin eilen kaupungilla kivan pipon jonkun nuoren naisen päässä, sorry tuijottelusta... Siinä oli "pohjana" turkoosia sileää oikeaa neuletta oleva pipo ja päällyskerroksena virkattua, värikästä kukkakuvioita. Vois koittaa neuloa joskus itsekin tuollaisen.

Ei kommentteja: